.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نابسامانی دیگر در ورزش مازندران؛این بار شنا
برگزاری خارج از عرف مسابقات شنای بانوان استان طی روزهای گذشته دلیلی شد تا مراتب فوق نگاشته شود والبته امید است مدیران ارشد ورزش کشور ...

یکی از کاربران ورزش دوست شمال نیوز نوشت :

در روزگاری که علم در خدمت ورزش است و ورزش که به عنوان یک پدیده جذاب اجتماعی محسوب می گردد به مدیرانی که مسلط به علم و دانش روز ورزشی هستند نیاز دارد تا بتوانند جوانان جامعه مارا به سوی ورزش جذب و سپس آنها را برای ورزش همگانی و ورزش قهرمانی رهنمون نمایند.
اجرای مسابقات یک رشته ورزشی مانند شنا امروز نیاز به آگاهی کامل از مسایل علمی دارد که متاسفانه مجریان از آن آگاه نیستند .
وقتی یک رشته در اجرای مسابقات به تفکیک سنین مختلف نمی پردازد و رده های متفاوت سنی را که تفاوت آنها فاحش نیز است در یک رده مسابقه ای برگزار می کند در آینده شاهد دو مساله خواهیم بود:
1 – حق ورزشکاران آن رشته ضایع می شود.
2 – صفحه رشد که یکی از مسایل علمی روز می باشد در مسابقات شنا درنظر گرفته نشده که باعث می شود ورزشکاران شنا از لحاظ روحی و روانی و جسمی به مشکل بر میخورند.
درهمه دنیا به مسایل پایه در ورزش توجه خاص دارند که در استان ما از این خبرها نیست وبرعکس فقط می خواهند انجام وظیفه کرده و فرصتی را از جوانان سلب نمایند.
البته جای این سوال نیز وجود دارد معاونت مهم اداره کل ورزش استان که بر صندلی ریاست هیات شنای استان تکیه زده است نمی داند در مسابقاتی مانند مسابقات شنا توجه به انجام مسابقه در رده های سنی تعریف شده امری لازم وضروری بوده ونباید اجازه ادغام رده های سنی داده می شد؟
اگر بداند و رعایت نکرده باشد باید پاسخگوی قانون وحقوقی که ازورزشکاران ضایع شد باشد!
اگر نداند چرا بدون علم وآگاهی بر ریاست هیات شنا تکیه زده است؟
اگربداند وفرصت ورود به مسایل را بخاطر مشغله درپست معاونت نداشته باشد آیا با انصاف وعدالت سازگاراست؟
برگزاری خارج از عرف مسابقات شنای بانوان استان طی روزهای گذشته دلیلی شد تا مراتب فوق نگاشته شود والبته امید است مدیران ارشد ورزش کشور فکری اساسی برای این نوع حق کشی ها در ورزش استان بنمایند.
یک کارشناس ورزشی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 آبان 1390
اوف از دست اين الكي كارشناسها بچه جان بيا بپرس بعد حرف بزن تا حالا كجا بودي اقاي كارشناس كه صحبتي از خانمها نبود تو هم ديدي خانمها هي دارن موفقيت كسب مي كنند ناراحت شدي خداوند عاقل كنه
نا شناس 5 آبان 1390
مسابقات در سه رده سني زيز ده سال زيز 15 سال و بالاي 15 سال برگزار شد كارشناس جان كجاش هردمبيل بود دلت مي خواست چي جوري برگزار بشه مثل اينكه تيم جنابعالي مقام نداشته انشاالله اين دفعه ناراحت نشو كارشناس جان يكي از داوران مسابقه
ناشناس 5 آبان 1390
باسلام
در جوابيه متن بالا بايد گفت تقريبا سه ساله كه در زمينه بانوان از طرف هيات شناي استان هيچ فعاليت و مسابقه اي انجام نشده است چرا در مدت اين 3 سال كسي انتقادي در اين زمينه نداشته ؟ مسابقات با حضر تقريبا 175 نفر در نوع خودش كم نظير بود و در سطح خوبي برگزار شد
نا شناس 5 آبان 1390
وقتی اقای سعادتمند تمام فکرش به موضوع تیم های فوتبال نساجی وصنعت باشه طبیعیه که دیگه به شنا نرسه
نا شناس 5 آبان 1390
چند ماهیه که اقای سعادتمند سرپرست هیت شنا شده . . .پس چرا مجمع عمومی بر گزاز نمیشه تا ریس جدید انتخاب بشه . . .
نا شناس 5 آبان 1390
وقتی اقای سعادتمند دنبال کار تیم های فوتبال باشه معلومه که به شنا نمیرسه . . . .
نا شناس 5 آبان 1390
در جواب متن بالا بايد گفت كه تقريبا 3 ساله در زمنيه شناي بانوان هيچ فعاليتي از سوي هيات استان انجام نشده
چرا تو اين مدت انتقادي در اين زمنيه نشده؟؟
نا شناس 5 آبان 1390
کجای کاریت اقای سعادتمند حالا حالا ریس شنا هم میمونه . . .ایشون تازه برای کارمندان اداره کل تربیت بدنی ابلاغ مسولیت کمیته های مختلف هیت شنا استان رو صادر کرده . . .برای خانواده شنا متاسفم
نا شناس 5 آبان 1390
سلام خدمت شما.
اینجانب کارمند .....هستم. خیلی عامیانه بگویم از اینکه بیام خونه ودختر 11 ساله من لذت مسابقه شناشو هر چه تموم تر بیاد ابراز کنه نشون از کار درست شما هیات شنا داره.شما کارتونو انجام بدین آدم منتقد عاقل کم پیدا میشه.بازم از شما برای ایجاد انگیزه در درون دخترم متشکرم.وبه شما کارکنان شنا بگم توی این جامعه افراد یا دکترن چرا چون سریع برا ی بیماری دارو تجویز میکنن یا همه کارشناسن.بعنوان یک پدر ازشما متشکرم.صبح توی سایت خبرو خوندم ناراحت شدم.هستن آدمایی که زی نفع نیستن واز دور کارشناسی نا بخردانه میکنن.شما گوش ندید.
میثم کریمی 5 آبان 1390
با سلام
من با مطالب شما اصلا موافق نیستم اقای کارشناس.... درسته که شنا یک ورزش پایه است ویک اصولی داره ولی هر چیزی یک شروعی لازم داره و به نطر من این شروع بعد از سه سال لازم و ضروری بود. چرا تا قبل از این همچین کارهای به قول شما حق کشی انجام نمی شد .حالا شما به عنوان یک کارشناس به جای چوب لای چرخ گذاشتن بهتر است حمایت خود را نشان بدهید و مشوق این کارها باشید
دوستدار ورزش 5 آبان 1390
سلام
اقای محترم چقدر خوبه که انتقاد با فکرو تحقیق همراه باشه نه از روی بی اطلاعی و غرض ورزی ... تا انجایی که من اطلاع دارم تصمیم این مسابقات با امضا اعضا کمیته قنی(که از ارا تعدادی از بهترین مربیان استان انتخاب گردیدند) طی جلسه ای که برگذار شد گرقته شد و بخشنامه مسابقات تنظیم شد و حدود 170 خانم در ان شرکت کردن و به نظر اکثریت از سطح خیلی خوبی بر خوردار بود .حالا شما به جای متهم کردن مسئولان به بی اطلاعی و حق کشی بهتره که مشوق این گونه حرکات باشید...به نظر من این حرکت میتونه سکوی پرتابی برای شنای استان و علاقه مند کردن کودکان ما به این ورزش پایه باشد.امیدواریم این حرکات ادامه دار باشد.
ح.شاهی 5 آبان 1390
سلام.
خواستم اعلام کنم کارشناسی در مورد کاری که با وقفه (فکر کنم 3 ساله در بخش بانوان)از هیات شنا اجرا شده نیاز به کارشناسی داره که حداقل لیاقت اینو داشته باشه که اسم خودشو بزاره کارشناس .برای اینکه منه نوعی ویا هر شخص دیگه اسم و رسمی داریم که برای هر چه بهتر شدن کاری تلاش ونهایت حمایت رو اعلام میکنیم چون اعتقاد داریم یه چیزی میدونیم نه اینکه ناشناس نظر کارشناسانه بدون اسم ورسم بدیم .اینجانب این دوست کارشناس شمال نیوز را یک بی فکر میدانم که صد در صد پستی را از دست داده ویا در حال بدست آوردن آن میباشد که نهایتاً این گونه کارشناسی نا بجا انجام داده.ضمناً کاری که دوباره از سر گرفته شده با نقایصی همراه است که نیاز به حمایت دارد نه تخریب.ان هم در این زمان کوتاه.
نا شناس 5 آبان 1390
دوست عزیز کارشناس ورزش : لطفاً به موارد زیر کمی دقت فرمایید .

1- هیچ هیاتی در مازندران بی عیب نیست
2- مشکل مالی و انتخاب های تشریفاتی سیاسی در ورزش مازندران اگر چه در زمان آقای پریچهره پر رنگتر می باشد بی تاثیر نیست.
2- اما رئیس هیات شنای استان سوای اینکه این مسئولیت را دارند خود یک کارشناس و تحصیل کرده و از همه مهمتر این کاره در شنا هست حال اگر در بخشی ضعفی مشاهده می شود دلیل بر ضایع و یا بی آگاهی نیست بلکه در برگزاری مسابقات گاهاً اتفاقاتی رخ می دهد که قابل پیش بینی نیست.
در کل این رشته ورزشی به درستی در حال پیش رفت در استان است و مشکل اصلی در بخشهای دیگر اداره کل تربیت بدنی است که نا خداگاه هیات ها را در مسابقات دچار چالش می کند .
کلام آخر اینکه کاش بجای خرید خودروهای مدیران و غیره به هیات ها پل تزریق می شد تا روسا اون جنم واقعی دار مدیریت را نشان بدهند و آنگاه می توان در خصوص مدیریت در هر هیاتی نظر داد.
با تشکر :ر / ن
نا شناس 5 آبان 1390
اولا صلاحیت آقای سعادت مند برای هر کسی که ورزش دوست باشه و درک بالایی داشته باشه پوشیده نیست درسته چند وقته دنبال حل کردم مشکلات تیم فوتباله دلیلشم اینه که تاحالا هیچ آدم با عرضه ای پیدا نشده که بتونه این مشکلات و حل کنه و همه مسئولیت ها به گردنه ایشونه. ثانیاً اگر حتی ریاست هیات شنا رو به عهده بگیرن با درایت بالایی که دارن قطعا از عهدش بر میان و شماهایی که ندونسته نظر میدین به جای تخریب کردن آدما بهتره که ازشون یاد بگیرین که تو شرایط سخت میتونن هر مسئولیتی رو بعهده بکیرن و خوب از پسش بر بیان
نا شناس 5 آبان 1390
چرا شما که خودتونو کارشناس معرفی میکنین بجای اینکه بیاین در پیشبرد اهداف ورزش مازندران کمک کنین چوب لای چرخ میزارین اگر قصد کمک کردنه چرا آدمارو زیر سوال میبرید و مسائل و باهم قاطی میکنید؟ اگر مشکل شما با مسائل فنی مسابقات بوده چه ربطی به کارا و مسئولیتهای آقای سعادت مند داره؟
اولا بخشنامه مسابقات با رای کمیته فنی بوده ثانیاً رده های در نظر گرفته شده هم هیچ مشکلی نداشته ثالثاً شما ظاهرا از جای دیگه ناراحتید و دارید با بهونه های الکی مسابقات و آقای سعادت مند و زیر سوال میبرید.....
اونایی که واقعا دلسوز ورزش باشن هیچ وقت نمیان کار به این بزرگی که بعد از تقریبا 3 سال در ورزش بانوان در رشته شنا انجام شده و به این راحتی زیر سوال ببرن و ازش چشمپوشی کنن.
نا شناس 5 آبان 1390
آقا یا خانم مثلا کارشناس
شماهایی که میایین دایه دلسوزتر از مادر میشین تو این 2،3 سال کجا بودین؟؟
حالا که یه استارتی از طرف هیات شنا استان که اونم فقط از جانب شخصی مثل آقای سعادت مند میتونست انجام بشه زده شده شماها نمی خواد نظری بدید. اگر واقعا راست میگین بگین تو این مدتی که شنای بانوان هیچ فعالیتی نداشت چکار کردین؟؟؟
الان هم به جای این نظرات بیایین با پیشنهادات کارساز به ورزش مازندران بخصوص شنا کمک کنیم نه اینکه درصدد تخریبش باشین
کاوردی 5 آبان 1390
مازندران تنها استانی میباشد که تعداد زیادی از هیاتها در اختیار کارکنان تربیت بدنی میباشد و یک مافیا در درون اداره کل ترکیب هیاتها را میچینند
مانند هیات شنا و ورزشهای روستایی و ..........
بقیه هیاتها هم در دست دارو دسته مرد هزار چهره میباشد و اگر بودجه ای به هیاتها تزریق شود مال همین افراد است
نا شناس 5 آبان 1390
جویباری مشاور مدیرکل هم به عنوان نایب رییس هیات شنای استان منصوب شد برای ایشان که از نیروهای ارزشی میباشد ارزوی موفقیت میکنیم
نا شناس 6 آبان 1390
شنای استان تبریککککککککککککککککککککککککککککککککک..........دمتون گرم..............دست مریزاددددددددددددددددددددد همیشه کار اشتباه دستخوشه انتقاد نیست. کاری هم که درست انجام بشه حقانییتش زیر سوال میره. مطمءن باشید همینه.کارتون عالی بوده که یه مشت کور ودغل چوب چه عرض کنم تیر برق لای چرخ شما میزارن......ممنون....اگه تو مسابقات نبودیم و نمیدیدیم با چشم خودمون چیها نمیگفتن ....وا اسفها....حسنی به مکتب نمیرفت . وقتی میرفت با این کارشناس ورزشی میرفت.
نا شناس 6 آبان 1390
کارشناس جان مثل اینکه برنامه نود زیاد میبینی.....
پس یادت باشه توی نود همه چی نشون میدن اما شنا نه
پس برو برنامتو درست ببین.
نا شناس 6 آبان 1390
کارشناس محترم سلام.....
در زمانی که علم در خدمت است...........شعورکارشناسی ازبین رفته است
در زمانی که جوانان هستن................ما جوانان تصمیم خواهیم گرفت
در زمانیکه آگاهی هست.................نابخردی کارشناس کجاست
دز زمانی که170 نفر هست..............کی از تو نظر خواست.نخود هر آش
در زمانی که همه هستن...............خودشون میتونن تصمیم بگیرن .پس خودتو خسته نکن
راستی هیات شنا:مگه شما کمیته فنی ندارین....پس حتما گروه بندی طبق نظر کمیتتون بوده.پیشنهاد من به شما
نگردین دنبال کارشناس...مطمءن باشید این بظاهر کارشناس در همین نزدیکیست.....سرش زیر برفه.فکر میکنه کسی اونو نمیبینه.
نا شناس 6 آبان 1390
در جواب کارشناس
من فکر میکنم.پس هستم.
نا شناس 6 آبان 1390
اگر حقیقت را بگویی.نیاز به یاد سپاری چیزی نخواهی داشت.
نا شناس 6 آبان 1390
کارشناس گرامی
دانش واقعی,دانستن حد نادانی خویش است
نا شناس 6 آبان 1390
هر چه بیشتر اوج بگیری در نظر آنکه پرواز را نمیشناسد,کوچکتر می شوی
نا شناس 6 آبان 1390
عجله در هر کاری ناپسند است ودر قضاوت ناپسند تر. کارشناس عزیز
پروردگارا هر که راعقل دادی چه ندادی وهر که را عقل ندادی چه دادی........!
کینه پنهان نمیماند.
خردمند آنچه را که میداند نمیگوید وآنچه را که بگوید میداند.
ذر میان دو کس دشمنی میفکن که ایشان چون صلح کنند تو در میانه شرمسار باشی.
نگاه دشمن آشکار میسازد آنچه را پنهان کرده است. پس منتظر باش.
روی دریای آرام همه دریا نوردند.
بعضی بعدا هم نمیفهمند که امروز نفهمیده اند.
تو حرف راست را بزن,آن که باید متوجه شود میشود.
هر انسان 3 شخصیت دارد:شخصیتی که نشان میدهد,شخصیتی که واقعا دارد وشخصیتی که خیال میکند دارد.
تو حقیقت را میجویی وخود حقیقت نمیگویی.
همه میخواهند بشریت را عوض کنند,دریغا که هیچ کس در این اندیشه نیست که خود را عوض کند.
بگذار اول کسانی بروند که راه را بلدند.
در آخر کارشناس ........دنیا 2 روز است,یک روز با تو ویک روز علیه تو,روزی که با توست مغرور نباش,روزی که علیه توست مایوس نباش چون هر دو میگذرد.
نا شناس 6 آبان 1390
قابل توجه شماهایی که هیچی از ورزش نمی دونین این یک مزیته که هیاتها دست کارکنان تربیت بدنی باشه تا از نزدیک بتونن نظارت داشته باشن و کارارو خوب انجام بدن پس نه میخواستین هیاتها رو بدن دست کسایی که هیچ صلاحیتی ندارن اگر بریدو تحقیق کنین میبینید که چندتا از روسای هیاتها تو فدراسیون مربوطه جایگاه و سمت مهمی دارن الکی رو هوا و اسه خودتون حرف نزنین. شماها نه ورزش دوست هستید نه دلسوز مازندران و پیشرفتش فقط میخوایید با این حرفا به ورزش استان صدمه بزنین ولی بدونید کسایی که عاقل باشن و درک بالایی د اشته باشن واسه حرفا و نظراتتون هیچ ارزشی قائل نمیشن
نا شناس 6 آبان 1390
واقعا برای شماها که اسمتونو کارشناس گذاشتید متاسفم
اگر مازندران بخواد یه روزی پیشرفت کنه با نظرات غیر اصولی امثال شماها به جایی نمیرسه. تا موقعیکه شماها وجود دارید نه تنها تو زمینه ورزش پیشرفتی نمیکنیم بلکه نابود میشیم.
اگر واقعا اصولی بخواییم به این موضوع نگاه کنیم میبینیم که اگر سرپرستی هیات بعهده یکی از ارکان اصلی تربیت بدنی استان باشه این یک مزیته بخصوص که تخصص اصلیش تو این رشته باشه.
چرا نمیگید از وقتیکه آقای سعادت مند سرپرستی شنارو بعهده گرفتن کلی از بدهکاریهای قبلی رو دادن ، ورزش بانوان و راه انداختن و خیلی کارای مثبته دیگه.........
شماها یه مشت آدم حسود و جاه طلب هستین که چون خودتون به جایی ترسیدید چشم دیدن پیشرفت و موفقیتهای آدمای دیگه رو ندارید.
من بعنوان یکی از ورزش دوستان که جز پیشرفت و سربلندی مازندران چیزی نمی خوام باید بگم آقای سعادت مند یکی از ارکان اصلی و مهمه ورزش مازندرانه و از وقتیکه معاون شدن بار سنگینه خیلی از مسئولیتها به گردنشونه و تابه حال هم سربلند ازشون بیرون اومدن و به کوری چشم شماها هیات شنا رو هم سرو سامان میدن و مثل همیشه روی خیلی ها رو کم میکنن................................
ار بانوان کارشناس ارشد 6 آبان 1390
جوابیه های بالا چقدر خنده دار و مضحک به نظر میرسد تعریف و تمجید از جناب سعادتمند ، همه مطالب بالا نشان میدهد که چقدر ..... پاسخگوی یک کارشناس بودند عزیزان ،شما باید علمی پاسخگو بودید نه شعر و غزل می نوشتید چقدر دل آدم برای دستگاه تربیت بدنی میسوزه که حتی بلد نیستند یک پاسخ قانع کننده بدهند. ضمنا سر همه شما کارکنان اداره کل زیربرفه که فکر میکنید ملت ورزشی عوامند نه خیر همه میدونند در میدان ورزش شما و محیط اداری شما چی میگذرد که سکان ان بدست نا آگاهانی چون.... است معاونت بانوان دیگه حرفش نزنه که حرف برای گفتن زیاده.... جناب سعادتمند اینها پاسخ علمی نبود بلکه یک پاسخ ابلهانه بود ........
یکی کاربر 6 آبان 1390
اولا علت اینکه کارکنان مسئولیت هیاتها را می پذیرند برای سرو سامان دادند نیست بلکه برای بالا کشیدن راحتر و عمیقتر پول و پله هاست خب طبیعی است که از جایی باید پولها را جابجا کرد. ثانیا قاعداتا چشم افرادی کور میشه که با همدستی و باند بازی پولهایی که حق ما ورزشکاران است را به راحتی توی حلقومتون میریزید ...
نا شناس 6 آبان 1390
هیات شنا واقعا دستتون درد نکنه
کلا بعضی ها هستن که نمیخوان هیچ پشرفتی تو ورزش بخصوص تو زمینه بانوان انجام بشه. شما اصلا خودتونو ناراحت نکنین و به کارتون ادامه بدین.
به امید روزای خوب در رشته شنا بخصوص بانوان عزیززززززززززززززززززز
کارشناس 6 آبان 1390
سلام:
یک کارشناس حق داشت مطالبی را عنوان کنندو عنوان کردند جوابیه عوامل اداره کل مثل انسانهای نخسین و غارنشین بوده که کاملا نشانه بی سودای و ضعف علمی شان بوده ، همین کمبود دانش باعث هرج و مرج در دستگاه ورزش مازندران میشود.
تحصیلکرده علوم ورزشی 6 آبان 1390
با سلام :
ظاهرا یکسری با جاهلیت و دانش اندکی که دارند انتقاد پذیر نیستند و اجازه ورود به کسی که یه چیزی سرش میشه را به دیدگاه ساده لوحانه شـــان نمی دهند. خب معلومه وقتی برگزاری مسابقات ، داوری ، کسب مقام و امتیازها با اندیشه ناپاک ، ناسالم تدوین بشه و ازقبل همه چیز تعیین شده باشد باید هم دست وپا بزنید تا یکسری مسائلتان پوشیده شود مسئولین عزیز ورزشی...
نا شناس 6 آبان 1390
امشب به اتفاق یکی ازمعاونین محترم وزارت ورزش داشتیم به کامنتها نگاه می کردیم که به اقای معاون وزیر گفتم بنظرمی اید اقای سعادتمند دارد مدیریت میکندتا کامنتها را دوستامنش بگذارند وبحث مدیرکل شدن ایشان زیر سوال نرودکه ایشان لبخندی زدندوگفتند بحث راعوض کنیدامادراینجاذکراین نکتاه ضرورت دارد که تخلف درهیات شنامحرزاست واینکه برخلاف فینا اقداماتی دران استان صورت گرفته برای وزارتخانه نیزاحرازشده لذا به اقا ی سعادتمندتوصیه میکنم مراقب اتفاقات نامیمون دردفترخودباشند
نا شناس 7 آبان 1390
کامنتها همه شبیه هم و با انشایی نزدیک نوشته شده که از ایادی سعادتمند هستند ،
نا شناس 7 آبان 1390
سارویها همه خوابند و سعادتمند داره از این ور و اونور داره کارشناس میاره که شنا پیشرفت کنه... بعله ...
نا شناس 7 آبان 1390
وقتی نظارت نباشه همین میشه دیگه ... هر کی هر کی و بلبشو بازار و و سو استفاده و هزار مشکل دیگه ... هر دم ازین باغ بری میرسد.. تازه تر از تازه تری میرسد... آقای پریچهره همه که دروغ نمیکن ...
نا شناس 7 آبان 1390
واقعا براتون متاسفم با اين نظريه هايي كه گذاشتيد
اومديد مثلا در مورد يه مسابقه اي نظر بديد يا شخصيت و كارآرايي هاي افراد و زير سوال ببريد؟؟؟؟
به خاطر يه مسابقه اي كه در سطح خوبي هم برگزار شد مياد كل ورزش استان و با مسئولين زير سوال مي بريد كه چي بشه؟؟؟
اونايي كه عاقل باشن خودشون درك ميكنن كه كي تا به حال خوب كار كرده و كي نكرده. فكر نكنين با اين نظريه ها ميتونيد كاري از پيش ببريد . اين شماها هستيد كه نه تنها از رو دلسوزي حرفي نمي زنيد بلكه درصدد تخريد آدما و ورزش استان هستيد.
اگر انتقادها واقعا كارشناسانه باشه ميشه قبول كرد نه اينكه انقدر راحت شخصيت آدما رو زير سوال برد و با آبروشون بازي كنيد
نا شناس 7 آبان 1390
خیلی مشتاق شدم ببینم این آقای سعادتمند کیه...... ببینم حتماٌ دستا تو میبوسم.
نا شناس 7 آبان 1390
خانوم کارشناس شنا دوست.
دروغ تو زود پا میگیرد. ولی پیش نمیرود.
نا شناس 7 آبان 1390
آقای سعادتمند خوب شد اومدید.......وگرنه کی میخواست این نابخردان رو جمع کنه.





نا شناس 7 آبان 1390
سایت شمال نیوز لطفا تمام کامنت ها رو بذار.گلچین نکن........
نا شناس 7 آبان 1390
بجای این همه کل کل کردن بیایین نظر یا پیشنهاد بدین تا ورزش استان صعود کنه ---نه اینکه چون من پست نگرفتم به مسئولین بتازم یا اینکه چون مسئول هستم هیچ انتقادی را نپذیرم-----البته انتقاد بجا و محترمانه
حیدر 8 آبان 1390
اقای رمدانی با تشکر از جنابعالی در جهت روشن گری و مبارزه با رانت سازمان یافته در هر جا . اینطور که مشخص است اقایان حتی تحمل نقد یک کارشناس که از همکاران خود انهاست را ندارند .
نا شناس 8 آبان 1390
جویباری همه جا هست واسه چی معلوم نیست
نا شناس 8 آبان 1390
سلام اقای رمدانی :

مرد باش جواب همه کامنت هارو کار کن نه اینکه چون با اقایون (یاسر-س) و

(مهدی -ر) زد بند داری و قصد تخریب شخصیت افراد رو داری اینکارو

میکنی از خدا بترس اقای رمدانی شما یه شریعتی دارید اما تو شریعت شما

توهین و... نبوده شما و ما همه به خون شهدا مدیونیم ایا سیمای این اقا که

به سیمای شهدا نزدیک تر است باید چنین توصیف شود ؟ اقای رمدانی به روح

شهدا قسم اگر این کامنتو کار نکنی ازت نمیگزریم بخدا

(جمعی از حزب الهی های شهرستان ساری )
نا شناس 8 آبان 1390
سلام مشکل اقا یون مثلا ورزشی با بچه های مذهبی تو هیات های ورزشی چیه؟
نا شناس 8 آبان 1390
اين نقد كارشناسانه بود؟؟؟
اگر واقعا نقدي بود خيلي محترمانه هم ميشد عنوان كرد نه اينكه در مورد جايگاه و شخصيت آدما اينطور قضاوت كرد..............
اگر نقدي بود بصورت خيلي فني و اصولي مطرح ميشد و مطمئنا كاركنان هيات شنا به ديده منت قبول ميكردن ولي اين نقدها و نظرات نه كارشناسانه بود و نه منطقي فقط با اين حرفا شخصيت آدمارو و كلا ورزش استان و زير سوال برديد
اول فكر كنيد بعد حرفاتونو بزنيد
نا شناس 8 آبان 1390
تاحالا تو اين چندوقته كه شنا دست ساروي ها بوده چكار كردن مثلا؟؟؟؟؟
بحث سر استان و ورزش استانه نه مركز و غرب و شرق
اتفاقا تو همه جاي استان بخصوص غرب استان شناگرا و كارشناساي فعالي داريم كه بايد شناخته بشن و استعداداشون كشف بشه
نه اينكه فقط رو يه قسمت تمركز كنيم
نا شناس 8 آبان 1390
سلام شادی زو به رقص اوردیم دمشو بدست اوردیم
نا شناس 8 آبان 1390
باز بچه بازی شروع شد
نا شناس 8 آبان 1390
انسان کی به تو اجازه داده خودت رو با شهدا مقایسه کنی و برای خودت به نام حزب الله پیام بدی
نا شناس 8 آبان 1390
حاجی گیرینف اینجا جای تبلیغ برای خودت نیست
نا شناس 8 آبان 1390
اووووووووووووووووووو این چی میگه باز شروع کرد جو گیر شد
نا شناس 8 آبان 1390
ما جمعی از انقلابیون وال استریت حمایت خود را از جویباری اعلام میداریم
نا شناس 8 آبان 1390
اقا جان بعد غلطه بزرگ شدین
نا شناس 8 آبان 1390
ای بابا این چی میگه این وسط مجبوری واسه خودت تبلیغ کنی که ضایع شی ؟؟؟؟؟؟
نا شناس 8 آبان 1390
اقا دعوا دارین زنگ اخر وایسین
نا شناس 8 آبان 1390
اقا با اسم شهدا واسه خودت وجه نساز
نا شناس 8 آبان 1390
اقایانی که میخواهید بین دوستان تفرقه بندازید اینکارها قدیمی شده
ی س و م ج و م ر با هم رفیقند تا چشمتان کور شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.